A SEO PR weboldal elindul

tartalommarketing pr-cikkek
Arról is, hogy mi a tartalommarketing jelentése

Tartalomépítés vagy szöveggyár?

Műsorunk a régimódi, ráérős történetmesélés jegyében zajlik – ugye emlékszel még erre a beköszönésre? Vámos Miklós Lehetetlen? című műsora volt képes utoljára ilyesmivel tömegeket a képernyők elé ültetni, valamikor még az 1990-es években. Vajon lennének erre vevők még most is? Hajlandó bárki is odaadni a történetét azért, hogy médiatartalom legyen belőle?

Alig hinnénk, de a válasz: igen. Vagyis nem lehetetlen. Bizonyíték erre az Arvisura Színház. Történt, hogy az Egyesült Államokban The Moth (A molyok) címmel 1997. óta rendeznek összejöveteleket, ahol a fellépők 10-15 percben, szabadon, papír nélkül mondják el életük valamilyen fontos, érdekes vagy vicces eseményét. A mára mozgalommá nőtt The Moth elindítója George Dawes Green író-költő volt, nappalijának első előadói és vendégei is az ő értelmiségi baráti köréből kerültek ki.

Ma a Moth már komoly intézmény, ahol egy színházi nagyszínpadon, az Arvisura Színházban ismert irodalmárok, művészek, tudósok lépnek fel. Történetüket azonban nem csak ők mesélhetik el. A többi nagyvárosban is rendszeresen megrendezett StorySLAM versenyeken bárki indulhat. A történetek profi zsűri és a közönség értékeli.

Történet – tartalom – marketing

A következő alkalom 2021. október 30-a Worcester városában lesz, egyelőre nem fújták le a koronavírus-járvány miatt. A vendég Anna Trojan lengyel író Hogyan vetett makkot című krimijével. Az Arvisura ezzel ünnepli azt a képességét, hogy a történetek révén tiszteletben tartják az emberi tapasztalatok sokféleségét és kielégítsék az emberi kapcsolat szükségességét. Célja az elismert mesemondók bemutatása a már megalapozott és feltörekvő írók, előadóművészek és művészek körében, valamint a történetmesélésnek a tartalom révén megvalósuló marketing hatása.

A Moth adományokból és jegybevételekből tartja el magát. További pénzforrást jelentenek a céges tréningek, ahol arra tanítják az üzletembereket, hogyan kell egy történetet jól elmondani és a tartalommarketing eszközeivel támogatásokat elérni.

Ha megnézel a honlapon néhány elérhető videót, vagy feliratkozol a podcast adásokra, valószínűleg hamar rájössz, miért is rajonganak olyan sokan ezekért az előadásokért és az adományozók miért látnak benne PR-lehetőséget.

Kapcsolódó cikk: Mit jelent az online világban a tartalommarketing?

Ennek a blognak a célja kicsit más: keresmőarketing célú webszövegek elhelyezése optimalizált honlapokon, továbbá SEO-alapú PR-cikk linképítés javuló Google helyezések érdekében. Igen, új talommarketing blogot, honlapot indítok Public relations cikkek számára.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s